Kvälls funderingar

Jag är en person som oftast funderar alldeles för mycket på ungefär ingenting då jag har lite att göra, och jag antar att jag inte är den enda? Många gånger blir det om livet i allmänhet och jag har en tendens att rannsaka mitt eget i synnerhet. Under en ganska lång tid har jag känt mig relativt tillfreds med tillvaron och jag har inte haft speciellt mycket att klaga på, mer än en förkylning som kommer och går som den vill. Så jag vet inte om mina tankar och funderingar har kommit med hösten, men det såg väl likadant ut för ett år sedan antar jag. Att man saknar någon att hålla om när filten inte värmer, när man vill ha någon att ringa bara för att höra en röst som kan få humöret på topp utan att göra någon större insats och att ha någon som väntar hemma när man kommer hem efter en lång dag på jobbet. Visserligen har jag själv sagt att jag inte har tid med ett förhållande, vilket jag står för. Jag har för mycket på gång i mitt egna liv och tills jag har fått saker och ting på rätt plats känns det inte som om jag kan bry mig om en annan människa, än mindre ett förhållande. Men det gör ju inte att en tom soffa kan sätta en massa tankar i rullning..

Så det där med söndagspojkvän börjar bli allt mer lockande.
Men, vart hittar man en sådan? :)


______________________________________________________________________

                                                            I used to think that you were pretty,
                                                          I used to think that you were beatiful,
          it used to be just like a fantasy but now it´s not more than an horrorshow.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0