Intervju

Jaha, då har man kommit hem från skolan där jag har både intervjuat och blivit intervjuad. Det gick faktiskt riktigt bra trots att jag var väldigt nervös. Är väldigt svårt att inte fråga för mycket frågor då man många gånger blir väldigt nyfiken och man vill ju dessutom inte sitta med en tystnad på flera minuter bara för att jag inte får fråga för mycket. Men jag har börjat transkibera ljudet till text och jag hoppas ju innerligt att det blir bra!

Nu sitter jag här, har nyss ätit lunch och väntar på att min arbetskollega ska ringa och tala om när jag ska börja jobba. Ser på opray winfrey show och hon har tagit dit en massa underbarn och det är helt sjukt så duktiga vissa är på att sjunga. Vart finns alla dessa mirakelbarn i Sverige? Spelar ingen roll hur många idol avsnitt som kommer sändas, de som sjunger där är inte ens i närheten lika talangfulla! Charice Pepmpengco, 17 år och helt makalöst duktig. Tänkte lägga in en youtube länk men de som var i tillräckligt bra kvalite fanns inte tillgänliga. Man kan ju alltid önska att man hade en tiondel av den röst vissa av dessa ungdomar har, tyvärr får det stanna vid en önskning :p

Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik medan jag packar ner träningskläder till ikväll, hade tänkt fara direkt från jobbet till gymmet. Det är fan dags att ta sig an detta nu, finns ingen anledning att vänta ytterligare en massa dagar och skylla på en massa dumma ursäkter som man inte ens tror på själv. Ha en bra dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0