Grannfejden

Satt på jobbet och såg på Grannfejden. Alltså, det finns ju riktiga jubel och sedan finns det ju sådana som bara är för pinsamma för att se på. Denna gång innefattade programmet båda delarna. Hur mogen är man då man kastar vatten in ansiktet på varandra? Jag menar, visserligen kan man störa sig på varandra men det finns ju en gräns över hur långt man går. Nåja, jag är ledsen över att behöva säga det högt, men det gör ruggigt bra tv. Man får ju skratta åt dessa pinsamma och dumdristiga människorna iallfall.

Nu hade jag tänkt dra på mitt täcke och mina kuddar lite nya sängkläder sedan fanns det en tanke någonstans att jag borde hoppa isäng, speciellt med tanke på hur lite jag sov natten till idag. Visserligen har jag många gånger sagt att man får sova i graven, men det är ju så fruktansvärt skönt. Sedan kan det ju vara genetiskt, eller vad säger du mossi? ;)


____________________________________________________________________



:)



Kommentarer
hääniii

fittski, jag skulle ju se de där avsnittet juuu ;(

2009-10-20 @ 16:05:50
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0