Fel mössa

Har inte den blekaste aning om varför jag valde min rubrik. Det var det första jag tänkte på vilket i sig är ett ganska starkt argument till varför jag borde gå och lägga mig! Jag har iallafall läst klart mina två vetenskapliga artiklar nu och jag ska bara färglägga lite ord och välja ut mina två frågor sedan är jag färdig. Det känns riktigt skönt. Det är dock inte lika skönt då jag har vetskap om att jag ändå ligger efter med pluggandet. En tenta kommer inom tio dagar och jag har inte läst mer än några sidor ur sisådär tre, eller om det var fyra, böcker. Det känns inte betryggande för fem öre, men det är typiskt mig. ALLTID ute i sista minuten, så enkelt är det!

Har förövrigt betalat mina räkningar idag och det känns inge vidare att det var räkningar i överflöd denna månad. Tyckte inte att jag fick ut tillräckligt och trots det är jag medveten om att jag kommer få betala tillbaka på skatten. Nåja, jag är inte lika fattig som en kyrkråtta och jag ska ändock unna mig att handla när vi far till ikea om två helger. Det ska bli riktigt skönt att få komma hem med lite nya möbler, jag vet dock inte hur dessa möbler ser ut riktigt än men det lär man bli visse om när man vandrar runt där. Ska även se om jag kan hitta en ny vinterjacka, men den jag har kärat ner mig i vet jag inte om jag har råd med.. Nåja, nu ska jag göra klart så mina rödsprängda får lägga igen ögonlocken och förhoppningsvis sova ostört tills klockan väcker mig imorgonbitti. Natt!




 


Vilken tycker ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0