Ett helt nytt sätt att plugga

Ja, tanken var att jag efter skolan skulle fara till F för att tentaplugga. Jag hade så fruktansvärt ont i huvudet och var trött som aldrig förr så jag valde att fara hem och sova en stund, ingen bra idé! Det visade sig att jag bara skulle bli ännu tröttare och mer ofokuserad än jag var innan. Jag for iallafall till F och gjorde ett tappert försök att plugga.. Det slutade med en matpåse från coop forum och en kasse från systembolaget. Vi tyckte båda två att det var en bra idé att träna på att räkna median och medelvärde, vilket visade sig vara ett utmärkt tillfälle när vi kom hem med våra gröna påsar. Det mina vänner, är vad jag kallar ett inspirerande sätt att plugga på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0