Det gick fort!

Sov väl inte mer än 4,5 timme inatt. Hade svårt att somna trots att jag var dyngtrött när jag la mig. Gårdagskvällen spenderade jag med J, såg på idol och snurrade en sväng på stan. En sak bör folk i min omgivning lära sig, man har det inte roligare än vad man gör det! Jag och J är av iprincip samma skrot och korn vilket resulterar i att vi är väldigt bra på att bjuda på oss själv vilket i sin tur leder till att vi skrattar mer än vi gråter. Igår blev det mer än vanligt och hade det inte varit för syrebristen som kom efter allt skrattande så hade det förmodligen spårat ut helt fullkomligt! :P

Nu har jag iallfall varit på jobbet nio timmar, och dagen har sprungit iväg känns det som! Förmiddagen gick fortare än jag hade trott med tanke på det lilla jag har ådstakommit idag. Har hunnit se på lite film, bakat och ska alldeles snart laga middag hade jag tänkt. Har även hunnit testa J:s nya favoritsida, picnik.com. Måste medge att bilderna blir helt gudomligt fina om man lägger ner lite tid och engagemang på dom. Här kommer de första bilderna jag redigerade lite:





 

Och jag som tyckte orginalbilden var vacker . .



Kommentarer
farran

vilken fin bild på dig!

2009-10-04 @ 02:31:24
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0