17 again

Jag for från jobbet vid 22 tiden igårkväll och pratade med J, så det blev att fortsätta förbi stan och upp mot Ersboda för en film sådär på kvällskvisten. Så vi såg komedin 17 again, och jag måste medge att det kan ha berott på tiden på dygnet men vi fick ju skratta iallfall. Efter filmen satte J igång vent, och det var nästan värre än själv filmen!

Hade planerat att käka lunch med syster yster idag men det blev inget då båda två känner sig sjuk. Jag måste dock på en föreläsning idag och sedan ikväll ska jag jobba. Men nu innan ska jag fara förbi pappa och skriva ut mina papper, sedan måste jag förbi apoteket och köpa något som min moster tipsade mig om, esperitox. Jag tänker INTE bli sjukare än vad jag redan är.

Ha en trevlig eftermiddag mina vänner! :)


Kommentarer
kusinis

fan de jävla esperitoxtabletterna!!! kill me now!!! haha. asså kan du berätta lite om den här J? jag är nyfiken!!

2009-10-08 @ 12:43:20
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0