Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

När jag väl kommit mig till F idag för att fortsätta med detta meningslösa tentaplugga (jag kommer likförbannat kugga) så får jag ett sms av J att hon har hittat en stuga i fjällen över nyår. Så jag skyndar mig att ringa för att få reda på vart jag ska leta och inom loppet på tio minuter var vårat nyårsfirande ett löst problem. Så det blir Hemavan i år igen, och det ser jag innerligt fram emot. Det kommer bli riktigt roligt!

Sedan fick jag ytterligare ett glädjande besked: det blir en IKEA resa på onsdag. Det kan inte komma mer lägligt då jag både måste på IKEA, Panduro, Scorett och Cubus och för ovanlighetens skull har jag så tur att allt detta finns samlat i Birsta. Har även världens bästa föräldrar som lånar ut sin bil så vi har bra med utrymme att packa i!

Nu ska jag återgå till detta helvete som kommer få mig gråhårig i förtid, plugget. Jag säger idag att jag mer än gärna hade bytt vad än i världen mot detta men vi får se imorgon om jag verkligen menar det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0