Det sticker i benen

Tog en härlig, kall och uppfriskande lång-promenad alldeles just. Slutade ju som sagt var tidigt på skolan då vi blev klar med våra förberedelser inför seminariet om en vecka. Tog därför på mig det bästa köpet jag gjort (mina adidas hel dämpade) och bytte till min härliga reklam tröja, tog på mig min favorit sedan förra året (mitt döskalle ´pannband´) och la in en massa ny musik på mp3en, sedan bar det iväg. Känns väldigt skönt att komma in och känna hur det sticker i benen pga värmen mina genomkalla ben får möta. Jag tycker nog om den här årstiden ändå. Trots det kalla i luften och det blöta på marken så känns det som att man får vända på ett kapitel för att skriva ett nytt. Det är inte länge kvar tills det är ett nytt år och med tanke på hur bra detta år har gått så hoppas jag med allt vad jag är värld att nästa år kan få bli än bättre, men med mina vänner och folket runt omkring tror jag inte att det kommer bli några större problem :)



/ E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0