Det känns nästan hopplöst

Har varit hos Vickan och hämtat igen lite saker vi lämnade där i lördags, pratade en stund innan jag for vidare till K. Satt och pratade om min trötthet ett tag och hon sa att det kan bero på hösten, men jag vet inte.. Har varit trött väldigt länge nu och det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover om nätterna, jag är trött nästan jämt. Det kan förvisso förvärrats i och med influensan eller vad jag nu har haft (som förövrigt känns mycket bättre nu!).

För att återknyta till mitt tidigare inlägg om snö så har jag sett att det är många som har börjat plocka fram sitt julpynt så jag hade tänkt ta fram min låda nu ikväll. Det känns dock hopplöst att pynta inför julen när det bara regnar ute. Jag vill att backen ska vara vit när jag sätter upp ljus slingor, gardiner och diverse andra pynt. Tyvärr lär jag nog få vänta till sent i december om jag ska få den önskan uppfylld, eller så kommer det ingen snö alls till jul. Jag håller mina tummar och hoppas ändå innerligt att lite pynt ska påskynda snöfallet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0