Dessa jävla möbel instruktioner

Gårdagen blev helt klart lyckad och jag fick med mig allt och lite till som jag hade planerat att handla. Så nu har jag invigt mitt nya databord och jag är hel-lycklig över att slippa ha datorn i knät. Det känns faktiskt ganska kul att ha någonstans att "arbeta" framöver eftersom det lätt blev så att man satt i soffan med både datorn och tvn igång vilket har resulterat i extremt dålig koncentration. Nåja, nu har jag planerat hur min lilla datahörna ska se ut, och trots att jag har en väldigt liten lägenhet tror jag faktiskt att jag kommer lyckas med det jag vill genomföra. Det kommer bilder sen på vad som kommer visa sig bli bra eller ett rent fiasko. Oavsett är jag iallfall väldigt nöjd med min insats igårkväll då jag trött och ofokuserad satte ihop detta förbannade databord. Det tog ett tag, det blev en del skruvar i fel hål och bänskivor vända åt fel håll, men den sitter ihop och är förhoppningsvis inte fallfärdig! :)

Jag ska alldeles snart sätta igång att städa undan lite i lägenheten sedan hade jag tänkt börja med nästa projekt, att sätta ihop skoskåpet. Det räcker ju inte med att jag ska sätta ihop det själv, jag ska sortera alla dessa skor som just nu ligger utspritt på hallgolvet. Jag har dessutom minst lika mycket skor liggandes i förrådet. Så.. Det är nog lika bra att sätta igång. Ska bara slå på lite musik och peppa upp min ömma kropp och mina svällda fötter (sedan allt spring i butikerna igår..).



/ E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0