Ännu en blöt eftermiddag

Väntar på att tvätten ska torka så jag får tillbringa kvällen med det absolut roligaste jag vet (eller inte!): att vika kläder.. Under tiden så blev det ännu en dyngsur promenad. Gick dock inte hela vändan då jag kände att jag blev blöt innanför jackan och jag vill inte riskera att åka på förkylning pga det.

Ikväll ska jag se om jag får tummer ur och fortsätter med min uppsats.. Måste ju medge att tvn lockade bra mycket bättre. Desperate ikväll, greys imorgon. Två av mina absoluta favoriter! Har dock missat en del eftersom jag har jobbat ganska många kvällar nu, men jag har ju mina informatörer som gör det bara bra! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0