Nyttig!

Har just stoppat i mig en stor jävla skål med en massa goda frukter, jag tror på allvar inte att jag har ätit så mycket frukt under hela min livstid. Jag är inte någon frukt människa direkt, men nu när man försöker gå ned i vikt så får det bli substitut för allt det andra goda som man hellre skulle vilja stoppa i sig.

Jag ska efter min "shake" period försöka äta mer nyttig mat så nu när jag var och skulle köpa hårfärg och frukt så svängde jag förbi vegetarian hyllan och köpte lite qorn produkter, vi får se huruvida gott jag kommer tycka att det är. Men jag tror ändå att det kommer gå rätt bra om man bara är livlig med kryddorna ;)

Sitter hos Johanna nu och har just sett DH så jag ska nog försöka ta mig iväg snart med tanke på att det inte får bli någon sovmorgon för mig imorgon då vi har inspelning på skolan. Efter det ska vi sitta i basgruppen ett tag tror jag, och försöka komma igång lite med vårat arbete. Vi har suttit idag och brainstormat lite, och det kändes faktiskt ruggigt bra. Det var skönt att få vara hos någon också, istället för att sitta på skolan där de vita väggarna gör allting fruktansvärt tråkigt och tröttsamt. Men vi har fokuserat oss på ett ämne som jag personligen tycker inte kunde ha kommit lägligare, familjehems placering. Det ska faktiskt bli kul om man bara kan förstå själv uppgiften.

Nu ska jag kolla min mail och sedan blir det nog att fara hem och ta bort lite lådor så min kära far kan fortsätta med tapetseringen och all förberedelse inför den. Ha det bra mina kära =)


Kommentarer
Sara

Jag satt en kväll vid min blogg och Kicki såg det och sa att hon kände igen det eftersom du också har en :)



Förr var jag skeptisk emot qorn men efter att jag testade äta det så tyckte jag faktiskt om det :)

2009-04-01 @ 12:00:04
URL: http://schniii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0