Lyft, svett men ack vilken känsla

Har burit, städat, skrubbat, diskat, ja gud vet allt jag gjort sedan igår. Har nog spenderat mer tid i mitt nya hem än vad jag gjort i mitt eget rum, känns det som iallfall. Nu är det ju kanske inte sant, men inom en snar framtid ska jag nog ha fått ihop den mängd timmar! Jag har fått dit de mesta flyttlådorna, så nu fattas det bara det större möblerna som jag får ta efter besiktningen imorgon. Har lite saker jag måste anmärka på i hopp om att få tapetsera om, och då får möblerna lika gärna stå här hemma med tanke på att jag förmodligen kommer måsta flytta dem i sådant fall.

Allt känns så underbart bra nu! Jag har något att se fram emot och göra, även fast det innebär att städa och bära en jävla massa lådor som får min rygg att gå i tusen bitar. Jag har även blivit förfrågad om ett sommarjobb åt ett annat assistansbolag så jag ska på anställningsintervju på tisdagkväll så jag håller tummarna! Fanns även behov av tim vikarier där och det gör ju mig inget alls med tanke på att det innebär pengar! =)

Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon. Nattinatt på er!


Kommentarer
mossi

Kul med lägenheten! Verkar ju ligga ganska centralt också men jag kan inte räkna ut exakt vart. Var rädd om din rygg. Var också rädd om din studietid och jobba inte så mycket så att du inte hinner med dina studier. Du kommer att behövas färdigutbildad! Kram kram kram

2009-03-17 @ 00:22:00
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/
Cecilia

Hej!

Jag googlade på lerstenen+tapetsera och då fick jag fram din blogg! Jag och min pojkvän flyttar till en av lerstenens lägenheter på Mariehem innan sommaren. Det är väldigt gamla tapetar och jag håller på att kolla om det är möjligt att få tapetsera om. Har du någon aning om hur de besiktar/bedömmer? Du får hemskt gärna svara med ett mail till mig, [email protected].

/Cecilia

2011-03-16 @ 21:07:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0