Lyckad inflyttningsfest

Kom till Johanna vid fyra igår efter att ha varit på inskolning under dagen, vilket förövrigt gick väldigt bra! Hon öppnade pressenter och vi åt smörgåstårta och gofika. Efter det gjorde vi oss iordning och för fest och utgång. Vid sju kom Frida vilket innebar att jag fick hjälp med att platta mitt hår som är ett öde i sig. Jag hatar verkligen att platta mitt hår med tanke på att det aldrig tar slut,mitt hår är alldeles för tjockt! Skulle jag kunna skulle jag utan tvekan byta med någon som hade plattare och mindre hår för att slippa dessa procedurer för en utekväll. Men nåja, Frida var gullig och hjälpte mig med det igår så jag ska inte klaga, hade bara varit skönt att få den hjälpen varje gång. Men för att komma in på ämnet igen så började vi prata om sommaren och en planerad utlandsresa till Turkiet. Jag hoppas ju till tusen att det kommer gå att lösa så jag och Frida kan åka tillsammans samma vecka.

Väl nere på stan blev det Cover Club istället för Rex, som i min mening är det roligaste stället att gå på utan tvekan! Jag har så jävla roligt när jag är där och man behöver inte bry sig om så mycket mer än att ha roligt. Det är blandade åldrar men alla har samma målsättning med kvällen, att leva livet. Även om jag vet att majoriteten av Umeås klubbar är köttmarknad så vill jag ändå påstå att det inte är på samma nivå som på de ställen med 18+.

Kom hem till Pappa och Kicki just och ska få lite mat i magen om en stund, inte för att jag vet om jag behöver det med tanke på hur snurrigt det är i min mage just nu. Man kan inte alltid ligga på topp tydligen? Det jag vill komma till är att jag har blivit erbjuden en deal, som lyder att jag ska städa ur mitt rum och övervåningen på saker tills på fredag så har jag en splitterny bärbar dator om två veckor. Det kan inte komma lägligare med tanke på att jag inte har plats för min stationära dator i min nya lägheten, den får verkligen inte plats någonstans. Med en bärbar kan jag lägga den nästan vart som helst, och jag kan sitta vart som helst också. ÅH så glad jag är! :D



Kommentarer
Anonym

duuu, vore det så jävla simpelt att få en ny, bärbar dator skulle jag fan städa dagligen, med ett fett leende på läpparna ;D fiifan vad tur du har :)) så jag antar att den stora fildelningen mellan dig och mig snart startar..? (musik å bilder..)

2009-03-23 @ 17:43:23
Sara

Hejhej :) fin blogg du har, det är Sara (Ritvas dotter)

2009-03-23 @ 18:13:49
URL: http://schniii.blogg.se/
Sara

Nya lägenhet? Vars har du flyttat? :)

2009-03-30 @ 14:12:06
URL: http://sarawi.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0