Intressant

Helgen blev minst sagt intressant och det blev väl kanske inte lika mycket dansande som jag hade räknat med, men trots det hade jag en trevlig kväll. Fick cykla fram och tillbaka till ÖK mitt i natten, vilket kanske var bra med tanke på att jag var iprincip nykter när jag kom tillbaka hem men det var ett tag sedan jag cyklade så det blev flåsigt.

I veckan har och kommer det inte innebära annat än jobb, även i helgen. Det suger röv att man måste jobba helger, men  jag kan inte säga det nog många gånger, pengar är alltid pengar. Jag hoppas jag får en rolig överasskning när jag ser mitt lönebesked den här månaden så jag kan spara lite pengar för att avsluta mitt absolut VÄRDELÖSA abonnemang. Skaffa ALDRIG teleonor, har aldrig varit med om något värre, sveriges bästa 3G täckning i mitt arsle!

Nåja, nu har jag vattnat blommorna åt far och Kicki, så jag ska väl börja bege mig hemåt för att duscha och lägga mig. Nattinatt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0