Soppatorsk

Jahapp, då har man åkt på sitt första soppatorsk. Tur i oturen att jag stod på parkeringen på skolan så jag slapp slå på varningsblinkers! Pappa min snälla rara pappa kom och hämtade mig, skällde lite och hjälpte mig sen att starta bilen igen. Inga större problem, allt är nu löst och bilen rullar på som vanligt. Jag däremot skulle ha behövt en kick av något. Nu är jag less på täppta näsor, såriga halsar och en hosta som inte vill ge sig. Jag hatar att vara förkyld, det vill fan aldrig ge med sig. Det får gärna vara nog nu, kan ju inte ens sköta skolan då jag hostar som jag gör. Det blir bort i helgen så jag får vila upp mig och plugga lite. Förhoppningsvis kanske vi kan ta oss ut med skotern en stund på lördag eller söndag, jag hoppas min förkylning och vädret tillåter det.



5 dagar nu.


Kommentarer
kuzie

svar: haha så fult äre! aw miss you too

2009-01-07 @ 22:19:35
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0