Jobb, jobb och jobb

Jobbade till 19 igårkväll och sedan blev det mest bara en film och sängen igen. Började 7 imorse så nu sitter jag här och funderar på att äta min frukost.. Måtte denna dag gå fort då min syster yster sitter (sover just nu) hemma och väntar på mig. Har ju bara knappt 10 timmar kvar av dagen. Jag ska förvisso inte klaga, jag trivs med mitt jobb och speciellt min arbetsplats, och jag får betalat för det jag gör.. Men ändock, det känns i kroppen att jobba 12 timmars pass en hel helg. Jag ska iallafall försöka plugga lite idag, har ju som sagt var en omtenta för första gången i hela mitt liv. Känner mig fullständigt värdelös då jag aldrig någonsin har fått underkänt under mina resterande 12 år i skolan. Men men, det är inte så mkt att göra åt, jag ska knipa min förlorade två poäng nästa helg iställlet!

Nu sitter Johanna min vän på flyget påväg till Turkland. Jag skulle inte ha tackat nej till en resa härifrån faktiskt. Det är dock inte sol och badvärme där nu, så jag är nog rätt nöjd med det fina vår vädret som har kommit sig hit till oss. Jag undrar iallfall om Frida fick se en fuller liten Johanna klockan åtta imorse? Det måste ha varit en fruktansvärt rolig syn! =)

Ha en trevlig dag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0