Jag vill hem..

Fick ett samtal imorse som i min mening var ganska oroväckande. Jag sitter för tillfället på sjukhuset och kommer måsta stanna här tills ikväll. Folk som känner mig vet att sjukhus inte är min starka sida och jag skulle ge allt för att ha någon som håller min hand just nu. Trots att det inte är alltför allvarligt och jag vet att det kommer bli som vanligt igen alldeles snart så känner jag mig som en rädd tre åring som har tappat bort sina föräldrar.

Visst är sjukhus till för att hjälpa och personalen gör för det mesta ett fruktansvärt bra jobb, men jag hatar sjukhus. Jag har spenderat alldeles för många ensamma och smärtsamma timmar i denna byggnad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0