Det blev en knasig start på dagen..

Nu saknar jag Frida lilla som är kvar i Indien, där det förmodligen är rätt varmt och skönt. Jag vill att du ska komma hem så jag får höra allt du har varit med om! Det är tråkigt här utan dig, trots att vi inte längre kommer spendera så många timmar innanför skolans väggar. Jag behöver råd och tips på uppsatsen och du är den enda som kan förstå mina dumma frågor.

Sedan vill jag till mamma, fick ett desperat begär av hennes närhet. Jag har en del som jag vill prata med henne om som egentligen inte är av något värde för mer än oss. Helst av alla skulle jag vilja vara fem år gammal igen,  och krypa upp i hennes knä utan alla dessa världsbekymmer som man kan dra på sig i dagsläget. Jag längtar till jul då det förmodligen kommer vara den enda period i december som jag kommer ha möjlighet att fara dit. Det känns lite tragiskt men så är fallet. Nu ska jag rycka upp mig och göra mig iordning för att fara på salongen och hämta upp brudarna för en sväng på stan!

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0