Skön helg

Kom till stugan redan i tordsagskväll, riktigt härligt att få lite semester mitt i arbetet faktiskt! På fredagen bar det ändock in till stan och Nolia, köpte de goaste tunnbrödet nånsin som jag och mamma har tuggat i oss nu på morgonen. Sedan blev det inte så mycket mer för mig, men mor och tant nilla som vi så fint har döpt henne till (yngre än vad hon låter!) köpte en hel del saker så de var minst sagt nöjd när vi kom tillbaka hem igen. Jag kan nog säga att min tillfredsställelse kom någon timme efter maten då jag och T for ut på sjön med vattenskotern och jag bak i ringen. Jag kan nog säga att det är en blandning av ren glädje och tortyr när man hamnar på svallvågorna och arslet fastnar längst ner i ringen och man inte kan ta sig upp, man blir relativt mör i rompa kan jag lova! Ska nog ut senare i eftermiddag också, ska följa med mamma till Tavelsjö och handla först.

Får se om man kanske måste fara in till stan senare inatt och hämta nå fyllbultar som ska upp till träsket, om inte annat bara för att få mobba P för hans omtalade bakfylla som vi satt och skrattade åt igår! Vi får se vad som händer helt enkelt!

Ha en trevlig lördag allesammans, puss!




Kommentarer
hääänibän

vad söt svärmor är ;))

2009-08-08 @ 15:22:45
URL: http://norman.blogg.se/
mossi

Hälsa syster yster

2009-08-08 @ 22:53:21
kusin johanna

å nu gåre fan segt här!

2009-08-10 @ 14:32:02
URL: http://norman.blogg.se/
hannish

ja, kusin johanna låter ju skumt.. men de är från mias blogg i guess? :s

2009-08-10 @ 14:32:53
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0