Helvete

Det är typiskt att man aldrig ska få en lugn tanke. Nu när det kändes som att allt flöt på som det skulle måste jag börja leva utan bil, great säger jag som har jobb utanför stan. Suck.. Det känns inte alls bra! Speciellt inte då jag knappt har råd att betala ett nytt cykeldäck då t.om det är trasigt. Nåja, jag får leva som man gjorde innan körkort, det får bli promenader och bussresor. Jag tror jag har några bilresor innestående hos min kära vän J också, kanske ska ta och uttnyttja det nu då? ;)

Allvar nu, någon som vill köpa en rostburk med defekt kylare och spräck framlykta? HEHE

Mitt huvud bankar och har sig. Fara och jobba kändes inte alls speciellt roligt men som synes behöver jag pengarna mer än någonsin förr, så det får bli två ruggigt trötta månader framöver om jag ska klara av att leva. Har dessutom fortfarande en del kvar att skriva på min individuella uppgift som ska sätta ihop på torsdag.. Great! Får se om jag hinner, eller snarare, klarar av, att skriva klart det ikväll. Jag är trött och tom i huvudet. Den som säger att studenter inte gör något, testa mitt liv ett tag...

Dystert inlägg, det var ett tag sen nu tror jag. Nåja, alla har vi våra up´s and downs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0