You're fading now

Då har man varit med mamma hos syster yster. Hon mår bra efter allt som har hänt, och jag tror tammefan att jag har fått hennes styrka på något konstigt sätt. Allt som hon nu har gått igenom och måste fortsätta kämpa med och för, det är helt otroligt. Jag avundar hennes kämparglöd! Sedan vill jag bara påpeka att jag inte behöver äta på ett tag framöver, jag är färdigäten och gödd för ett bra tag framöver. Helevete så mycket mat de äter där! Hittade iallfall mitt favorit bröd hos dem, nybakat och fiberrikt! Helt sjukt gott var det, men jag har fortfarande inte fått någon klarhet i vad brödet faktiskt heter? Vi har även, bortsett från att ha hälsat på min älskade syster, krockat. Otippat då man skriver i förra inlägget om hur duktig jag har varit på att hålla mig på vägarna. Förvisso var det inte vi som krockade, vi blev påkörda, det är förhoppningsvis en stor skillnad. Så om det stämmer det som står på vägverket kommer bruden få en saftig räkning hem i brevlådan! Jag håller ju tummarna på det, med tanke på hur bilen ser pga. henne.

Sitter och lyssnar på Keri Hilson, så fin låt! Eller passande kanske? Vad vet jag om vad som försigår i andras huvuden?

Var och träffade en brukare idag, så jag ska få inskolas så fort som möjligt hos henne. Det känns skitbra! Att de båda två lyssnar på en massa bra 80-tals hårdrock gjorde ju inte saken sämre direkt. Helt underbart!

Imorgon blir det party med Viktor och Matilda! Sedan har jag två superos till chaufförer, vem av dem som ska köra får de lösa på parkeringen ;) Det blir nog bra, trots att hälften ska vara nykter så kan man ha jävligt roligt iallfall! Nästa gång är det jag som ska köra högen någonstans, känner att jag kanske skulle behöva vara nykter, fast what the fuck? Man är bara ung en gång! Nu ska jag över till hannis och göra slingor på henne, sedan bär det av isäng skulle jag tro!

Nattinatt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0