Slappis

Har inte gjort många knop idag, blev alldeles för sent för en vekling som jag igår. Hann springa emellan logen och olles igår och det var trevligt. Efterfesten som var så omtalad måste ha runnit ut i sanden för det var svart och mörkt inne på megazone då jag och Johanna förflyttade oss dit, så det blev mat på frasses. Väldigt nyttigt när man försöker gå ner i vikt, men som min kära vän sa idag "man ska ju förfan få leva också". Så med den kommentaren har vi sett på film och käkat äppelpaj och godis. Känner det i magen, var ett tag sedan jag stoppade i mig så mycket sött på en och samma gång så nu har magen börjat strejka. Men det var gott för stunden! 

Efter filmen drog sig johanna tillbaka till sin sköna varma säng för att sova, så jag fortsatte ut till Stöcke med en omväg via hörnefors och tillbaka för att jag är så bra på att hitta.. kan kanske bero på Mr. Micke och hans suveräna vägbeskrivning. Eller så tar jag på mig all skuld med tanke på att jag bara varit i Stöcke en gång innan. Nåja, efter många om och men och ett antal samtal och sms så hittade jag tillslut. Surrade en stund, var ut till en kompis åt M i grannbyn som skulle sälja sin fantastiskt fina (ehm) opel till ett par norrmän. Med tanke på att vi stod ute en stund så är jag fortfarande kall om fötterna, trots det faktum att jag faktiskt var duktig och satte på mig tjocksockar idag. En slapp men trevlig kväll trots allt.

Rekomenderad spellista:
Katy Perry - If you can afford me
Katy Perry - Self inflicted
Katy Perry - Waking up in vegas
 (ja, jag har en grej för hennes musik)
Jordin sparks - this is my now
Cascada - faded





PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0