Lördag

Jag vet inte om det är brist på sömn eller för mycket sömn som får min kropp att strejka. Jag har ändock sovit ganska mycket inatt, hann inte ens lägga bort telefonen så somnade jag. Nåja, utvilad får man vara i nästa liv förhoppningsvis.

Igår blev det häng med en massa, förstår inte själv hur jag ens hann med allt. Började med film hos Matilda, väldigt kufisk film men vi fick skratta iallfall. Efter det körde jag ner gamm folket på stan, och träffade Jonna min älskade i samma veva. Det var skönt att få se henne vänliga ansikte, jag har nog saknat henne mer än jag trott. Efter jag hade släppt av henne på teg for jag tillbaka till Matilda och hämtade upp henne, sedan bar det av till stan där det var fest i en lägenhet som jag gärna hade haft alldeles för mig själv. Vet inte vad gatan heter, men centralare kan man fan i mig inte bo. Fräsch var den också, nyrenoverat och snygga tapeter. Vissa har ju mer tur än andra, så enkelt är det bara.

När vi hade varit där en stund så blev det statoil för Johannas sötsug begär, sedan hem till Matilda för ännu en film. Den var bra, men tyvärr var jag för trött för att följa med så bra. Var kanske inte världens djupaste film direkt, men trötthet kan förstöra mycket. Nog om gårdagen, idag blir det middag med "farmor och farfar", mamma och thomas samt en del släkt skulle jag tippa. Sedan ska jag fira pappsen också då han kommer hem från jobbet. Innan något av det ska göras måste jag färga mitt hår, det ser bedrövligt ut just nu.

Har ni haft en bra helg? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0