Lay death upon me

Jotack, just nu skulle jag hellre gå ut och gräva ned mig i en snöhög. Sitter fortfarande med en hemtenta som är långt ifrån färdig och ska in imorgon eftermiddag. Jag har fattigt med böcker och är för trött för att egentligen sitta här och försöka förstå. Funderar på att lägga mig och kliva upp imorgon och fortsätta för just nu står det väldigt still i produktionen. Eller nja, om man ska tala produktion så finns det något som jobbar, men det är magen istället för huvudet. Har aldrig haft såhär ont. Måste kanske kolla upp mig, trots det faktum att jag egentligen inte ska behöva göra det. Vara gravid just nu ligger ju absolut längst ner på min lista om jag ska vara ärlig. Det ska ju egentligen vara 99,9% omöjligt för mig, så jag håller mig till statistiken och hoppas på att det är något av mina vanliga smärt anfall.

7-3 till löven ikväll, helt underbart! Kanske ska börja följa dem mer flitigt och hänga på Annelie till ishallen och heja fram vårat kära umeå lag. I december någon gång blir det iallfall att följa med ner till Sundsvall om jag har råd. Och du Annelie, den där L kanske skulle vara värt att satsa lite energi på trots allt? Mer nallebjörn får man ju leta efter =)

Lägenhetsvisning imorgon klockan 16. Synd bara att det är en lägenhet i andra hand, och att det alltid ska vara dem som har bästa hyran. Nåja, vi ska fara och kolla på den iallfall sedan får man väl se vad som händer framöver. Om lägenhets ägaren på sandbacka skulle kunna höra av sig lite smidigt i veckan hade ju varit guld, men det ska ju aldrig gå bra så det är väl bara att sikta in sig på att den personen inte har ett dugg koll på mail och internet, och inte heller på hur man lägger ut ett nummer i en annons, hur någon överhuvudtaget kan vara så dum det kan jag faktiskt inte svara på.

Tänk om det skulle vara så lätt att skriva en hemtenta som ett blogg inlägg, då skulle jag varit färdig för länge sedan.


Kommentarer
mossi

Längtar efter en riktig snöhög här och nu!

Tänk att människan så ofta funderar på framtiden i stället för att leva här och nu, göra det allra mesta och bästa av det man har just nu, den man är just nu, det man upplever just nu. Att uppskatta det man befinner sig mitt i och se fördelarna och njuta av det, i stället för att sträva efter något annat???... Fundera på det! Det kan ju inte vara meningen att vi hela tiden ska skynda oss förbi nuet eller vänta på någonting annat eller?

2008-11-24 @ 02:02:15
mossi

påminn bettan att hon håller koll på min blogg!

2008-11-24 @ 02:09:37
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0