Dresscode

Imorgon blir det tjugo års fest på O´learys för lilla Mange som blir stor! Han har kört på stort och hyrt hela lokalen, egen dj samt något band eller dansare som kör senare på kvällen, tror jag? Nåja, jag är taggad trots det faktum att jag fortfarande inte har några kläder då det kommer vara dresscode: rött,svart och vitt. Har varit på stan utan resultat, finns det inte i färg finns det inte i storlek, det är så jävla typiskt för mig. Inget går som jag vill. Men jag är nöjd med livet just nu iallfall och är stolt över mig själv att det här med träningen har kommit igång på riktigt. Var där igår,ikväll och ska dit imorgon efter skolan också. Känner mig sjukt duktig!

Har inget mer att säga, så det får bli en dusch och isäng för min del nu. Ska fortsätta att läsa min bok "röda vita rosen", låter barnslig men ändock ganska rolig att läsa. Man känner igen sig på ett sätt eller ett annat och det är alltid lika roligt att få drömma sig bort i en annan värld, det är ett bra tips för alla som har för mycket att tänka på, läs en bra bok!

Cascada - perfect day
underligt att en låt kan få allt man känner så konkret, lyssna och njut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0