Snart bär det iväg

Vi har varit och inhandlat det mat vi har kunnat för göteborgs resan som börjar närma sig. Det är fan snart bara en vecka kvar, och det går fort. Speciellt nu när man går på semester, då rinner tiden iväg alldeles för fort som vanligt. Men det blir 10 dagar i Götet och Varberg. Det ska bli riktigt roligt! Vi hade tänkt låna mosters uppfart när vi kommer ner på lördag, och skynda oss iväg på Wings and Wheels. Det ska fan bli grymt ändå. Av ren slump råkade vi välja den vecka då det händer något i Varberg också. Jag ska bannemig inte glömma kameran, så efter resan ska det uppdateras, med säkerhet, en hel del fula bilder. Men det är så det ska vara på semestern.

I helgen kommer syster yster hem över en dag också, det ska bli mysigt att ha henne hemma igen. Än om det bara är för 24 timmar så kommer de fyllas med en hel del glädje. Det känner jag på mig. Jag är världens stoltaste syster just nu, änfast det har varit en lång väg att vandra, och det är en bra bit kvar. Det finns inget annat att göra än att kämpa, och det vet jag att jag kan efter en hel del motgångar.

Tack och hej för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0