Det börjar ordna upp sig

Det har hänt mycket, och det känns i både kropp och själ. Men jag ska inte få detta att förstöra min sommar. Jag har semester och ska njuta av den lika mycket som det var tänkt egentligen. Jag ska fara ner till Götet ikväll med Johanna, och vi ska ha så jävla roligt. Kommer hem på söndag och stannar inte mer än ett par dagar för att sedan fara ner till Sundsvall och träffa syster yster. Hon har varit riktigt duktig och jag ska ner och bara suga in den positiva och älskvärda stämning som hon ger mig. Jag kan inte annat än att hålla med när man säger att när någon man älskar mår bra så mår man själv bra. Det är faktiskt så. Jag ska njuta av sommaren, och även om det kommer bli jobbigt från och till så ska det absolut inte få stoppa mig. Jag är påväg, och kommer inte ramla tillbaka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0