2008 - 02 - 03

Då var man nitton på riktigt, ingen återvändo nu. Inte för jag att jag känner någon större skillnad på idag och igår, men man är trots det ett år äldre. Nåja.. Jag blev firad imorse av Kicki, Emma, Gustav och Ola. De kom upp med tårta och paket. Det kändes nästan som hemma, fick så himelens mycket paket! Pengar, grytlappar, servetter, hanskar, scarf, armband, örhängen, en bricka och en kortlek ( allt detta med döskallar på! ). Jag kan inte bli mer nöjd! Nu hoppas jag bara att jag får lite pengar av pappa och kicki, och mamma och thomas. Då kanske jag har råd med min tatuering! Åååh, jag vill hinna tatuera mig innan stundenten! Jag måste hinna spara ihop pengar tills dess. Senare idag ska vi eventuellt gå ut och gå vid havet, och ikväll ska vi grilla fläskfilé och äta potatisgratäng. Mumma! Det var ett tag sedan man åt det, så det ska bli gott.

image12


Nu kom Emma och ville fara till badhuset och simma, det blir nog en bra idé!

Återkommer senare idag. Ha det gött!


Kommentarer
Emms

OCH sola.. så vi blir lite grillade också! Jag kommer bli knallröd på röven, det blir jag alltid :P

2008-02-03 @ 12:50:15
URL: http://enmammut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0