10/2

Har blivit sjuk igen, känns ju helt underbart... inte. Jag som trodde jag skulle få vara frisk praktiken ut nu. Har så himla mycket att göra känns det som, så jag hinner verkligen inte vara sjuk mer. Det blir till att bita i det sura äpplet, tugga tabletter och använda nässpray resten av veckan för att orka med! Jag blir iofs bättre mot kvällen, men eftersom jobbet ligger på dagtid så lär det bli kämpigt. Nåja, en vecka ska jag nog stå ut. Sedan har jag faktiskt tre veckors lov att vila upp mig på. Det ska bli ruggigt jävla skönt. Ska nog åka upp till stugan någon helg och bara ta det lungt, köra lite skoter och grilla. Måste komma ut i snön iallafall! Har inte sett snö nu, sen ja.. förra vintern kanske. Snön som kom innan jul låg ju bara några dagar, så den räknar jag inte. Man kunde inte köra skoter på den heller. När man kan fara ut med skotern, då är det riktigt vinter! Så nu längtar jag hem extra mycket. Speciellt då jag har en väldigt schysst morsa som ringer, och låter mig höra skoterljudet i telefonen innan de ska ut och köra en sväng. Det är riktigt snällt! Aja, jag ska sluta gnälla och lägga mig under täcket istället. Ska nog fortsätta läsa lite på boken jag har börjat på, är dock inte så sugen på att fortsätta. Det var så himla seg början tycker jag.. men den blir nog bättre med tiden skulle jag kunna tänka mig. "Tusen små bitar" av James Frey. En knarkares vardag och kamp mot drogerna. Och det har förvisso alltid intresserat mig, allt som har med droger att göra. Så det är väl lite av ett måste att läsa boken då. Nu ropar kudden! Godnatt på er!


image15
Jag saknar den tiden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0