Helg

Jag höll på att skriva att det äntligen är helg, men för mig har det varit helg hela veckan. Har inte jobbat vilket resluterar i en hel del slöhet. Jag har gjort iprincip ingenting, och det har varit riktigt riktigt skönt! Igår däremot fick jag tummer ur och var nere på stan med tjejerna, och senare på kvällen cyklade jag ner på stan igen för att se på bio. Mamma Mia blev det, och jag ska inte komma och påstå att filmen är dålig, inte alls. Men det där med musikaler och sånt är inte riktigt min grejj. Det var dock skönt att de sjöng ABBA låtar som man kunde relatera till iallafall.

Påvägen hem började det söpregna, och vet ni vad gott folk? För första gången på väldigt länge njöt jag av det. Jag sa till mig själv igår att ingenting skulle få mig på sämre humör, och inte ens renget fick mig. Det var blött, det var kallt, men ack så skönt det var! Folk som känner mig förstår att det måste vara något allvarligt seriöst fel med mig, eftersom jag tidigare har bokstavligt talat hatat regn och gjort vad som helst för att slippa bli blöt. Men inte nu längre, jag ska försöka se det postitiva i allt! Jag tror det kommer rädda mig ^^

Utgång ikväll dååååå, ska bli riktigt roligt. Tjejerna ska komma hit före och göra sig iordning och käka middag. Sedan bär det av på förfest och förhoppningsvis utgång. Nu ska jag bara försöka hitta något att ha på mig, men som sagt var. Jag ska vara positiv, och jag har säkert något plagg liggandes i min tomma garderob. Allt löser sig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0