Nytt

Nu för tiden när jag är ute och ska shoppa brukar det faktiskt inte följa med så mycket annat än träningsrelaterade grejer.. Och till viss del är väl det bra, det gör mig motiverad. Men det beror inte enbart på mitt nya intresse för träning och det faktum att jag blir mycket mer peppad av att få använda nya, snygga och fräscha kläder. Jag står dessvärre någonstans i mellanlandet och har svårt att hitta saker som passar om dom då inte är i stretchtyg. Igår däremot hittade jag ett par fina jeans som passade alldeles perfekt, och i storlek 30"! Ännu bättre när jag ska betala och byxorna är rabatterade och därefter blir ännu billigare för att ena hällan är sönder. 75 ynka kronor, tack för det H&M :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0