Long time no see

Nej, nu är det länge sedan jag skrev och ska sanningen fram har jag inte haft någon vidare motivation. Har försökt vila ut och tagit det lungt under mina två veckors semester och jag är så fruktansvärt less nu. Jag är slarvig med maten och törs inte träna med risk för att viruset aldrig kommer lämna min kropp. Har fått hostmedicin och nässpray (kortison) utskrivet från läkaren men såfort jag tror att det är påväg åt rätt håll vaknar jag dagen efter sju resor värre.

Jag vill träna - jag vill svettas - jag vill jobba och se resultat - jag vill kämpa!

Och till råga på allt, precis som jag förutspått så lyser solen och har gjort sedan tidigt imorse, enbart för att jag idag hade min första dag tillbaka i skolan. Men för all del ni som har kvar semester och lov, njut! Jag bjuder på det ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0