När allt går i ett

Ja, då var denna dag snart till ända och jag tror inte jag har suttit mer än på toan sedan jag slutade tidigare i eftermiddags. Har sprungit på stan, lagat mat, gjort morgondagens efterrätt, bakat och hann även med lite intervaller såhär på kvällskvisten. Blev rätt lugna intervaller då mitt knä började jävlas men jag tog mig hem så i helgen får kroppen glatt vila. Var dock skönt att ta ett varv ikväll, det får mig liksom att varva ner på något konstigt vänster. Fick dessutom inviga min nya snygga tröja som jag köpte idag :)

Nu är det bara en dusch och lite småfix kvar sedan hoppar jag isäng!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0