Surströmmingspremiär

Fick ner min mor, syster och Thomas till Övik då vi var där då de ville se Andreas föräldrars sommarställe. Vi passade då på att äta surströmming och som jag längtat! Denna fisk innebär delade meningar men jag älskar den! Ligger förmodligen lite i tjusningen i att få träffas, äta och njuta också, men gott är det onekligen! :-)

Surströmming innebär för mig även potatis och tunnbröd så det fick bli veckans sista "fusk". Nu är det tillbaka till rutin vad gäller mat och förhoppningsvis även vad gäller träningen om denna djävulsförkylning vill bege sig härifrån. Vill bara komma igång igen då jag är riktigt laddad!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0