Har jag nämnt att jag har en dröm?

Sedan väldigt länge tillbaka har bilar och andra motorer varit ett stort intresse för mig. Ta det här med lastbilskortet som exempel. Träffade en gammal vän för ett tag sedan och vi kom in på min utbildning då hon sa att hon var glad att jag fick fullfölja min dröm. Den dröm jag haft sedan högstadiet säger hon och jag blir glad över att hon minns. För vet ni, jag tror att drömmar blir enklare att uppnå om man faktiskt sätter ord på dom, tar hjälp av folk på vägen och tillåter människor runt omkring att sträva åt samma håll. Jag jobbar ständigt för att nå mina mål för jag vet att dom är fullt möjliga att nå, sålänge man är beredd att jobba för dom.

En av alla mina drömmar är att en dag få äga en gammal bil. En dag mina vänner, en dag! :-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0