Middagsinspo

Råkade glömma kameran i stugan i helgen, men eftersom vi var där igår och skottade taket så lyckades jag få med mig den hem. Är så typiskt oss, antingen glömmer vi ta med kameran överhuvudtaget, eller så tar vi med den och glömmer den dit vi åker. Men nu har gubben köpt ett nytt objektiv så nu måste vi, åtminstone jag, börja använda den och lära känna den lite mer. Visst blir det bra bilder på Auto, men det skulle vara roligt att lära sig lite nya funkioner. För er som kan lite mer, ni får gärna guida mig! :)
 
Tänkte iaf bjuda på lite matbilder, förhoppningsvis kan det ge er lite inspriation en sån där dag då det inte finns så mycket till övers för just middagen :)
 

Skinkstek med gräddsås och kokta grönsaker

Improviserad middag efter takskottning: Omelett med gräddädel och rökt fläskfilé.


Ädelostbiffar med blomkålsmos.
 
3 enkla men ack så goda måltider. Enjoy! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0