Som i en liten djungel

Har suttit flera dagar i rad, läst och kollat, bloggar, forum och hemsidor. Att köpa protein är fan svårare än jag trodde. Har visserligen ytterst lite koll på det sedan innan vilket gör saken lite svårare. Min tanke med att ta proteinpulver handlar främst om snabb återhämtning vid tyngre träningspass då jag ibland känner att jag helst inte äter alls trots att jag vet att det är bra. Har sett en hel del göra proteinbrownie också och känner mig sugen på att prova (köpte smaken double rich chocolate). Tror sällan det smakar lika bra som biskvierna, kladdkakorna eller chokladbollssmeten jag brukar göra, men att den blir nyttigare och mer hälsosam kan vi väl alla vara överens om? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0