Kalendern

Ibland kan jag tycka att dagarna går rätt trögt och motigt, men nu är det som att de senaste veckorna bara har passerat av bara farten. Kom fram till anledningen ikväll. Jag har så fruktansvärt mycket att se fram emot tack vare min underbara sambo och mina fantastiska vänner. Först ut är en Tomas Ledin konsert som jag tror kommer ge en helt magisk kväll. Helgen efter det åker jag och Pernilla (och förhoppningsvis Johanna) upp till Luleå för att se en föreläsning med Andreas "kostdoktorn" Eenfeldt och Jonas Bergqvist, om kost och träning. Ska bli så himla roligt och jag hoppas verkligen att man får lära sig en massa nytt och att det kan komma att bli lite av en nytändning :)
 
Efter den helgen är det bara några veckor bort så åker vi ett gäng upp till Kittelfjäll för att köra skoter. Som jag längtar! Var länge sedan jag var upp till fjälls nu och sist jag var upp hade jag inte mycket att åka med, trots att pärlan tog mig från a till b. Ser fram emot ett par dagar med fart, friskluft och en massa skratt.
 
Och som om inte det vore nog så ska jag bara veckan efter vi kommit hem från fjällen få åka på ytterligare en konsert. Det blir Takidas akustiska konsert och biljetten har jag fått av underbara Pernilla. Kommer bli en supermysig kväll, det vet jag!
 
Och att inte förglömma en massa mys, kärlek och förväntan där emellan. Jag kan inte klaga! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0