Hoppfull inför framtiden

Har suttit hela kvällen och skrivit personliga brev och sökt en hel del jobb. Mina förhoppningar om den utbildning jag har sökt finns fortfarande kvar, men eftersom det inte genererar så mycket ekonomiskt håller jag en tumme för att kunna skaffa ett bra extrajobb. Börjar känna mig rastlös av att gå hemma nu när jag börjar se så stora framsteg när det kommer till rörligheten i armen.
 
Men visst är det konstigt, att det alltid finns något annat som lockar mer? Jag har en fantastisk utbildning som jag mer eller mindre var bombsäker på när jag startade, men som jag i dagsläget inte är så säker på. Jag vill fortfarande arbeta i nära relation med människor, men jag hoppas kunna kombinera det med något annat jag förhoppningsvis ska komma att älska att göra om jag får chansen. Hoppas hoppas hoppas! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0