Milen under timmen!

För er som inte är vän med mig på facebook, eller som inte redan har sett vad som hänt på instagram tänkte jag bara skryta lite ytterligare en gång till. Jag var och sprang i fredags och pushade mig själv till att springa (!) milen på under en timme. Jag började med fem minuters pw för att värma upp benen sen gick det bara fortare och fortare och tillslut var jag uppe och spurtade på 13km/h! För en fröken som för bara några månader sedan sprang (läs joggade) sina första tjugo minuter någonsin så är detta en stor bedrift! Jag är så lycklig och stolt och hade aldrig kunnat göra det om det inte vore för min kostomställning. Allt blir så mycket roligare när det går enkelt! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0