With a smile on my face and good feelings in my heart

Igår fick jag en riktigt trevlig nyhet, så innan jag gick och la mig satt jag med ett stort leende på läpparna. Allt är inte riktigt klart än men förhoppningsvis blir det en flytt i december. Då papper ännu inte är skrivna vill jag inte ta ut för mycket i förskott, men jag håller tummar och tår att allt går vägen. En flytt skulle då alltså innebära att jag blir vi och att vi får det större. En rätt trevlig känsla faktiskt :)

"Good things just keep coming"




Kommentarer
Frida

Åhå där ser man! Här eller i övik?

2011-11-21 @ 19:04:24
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0