Time flyes by and today became yesterday

Halloj!

Helgen bara försvann! Kan inte förstå att dagarna går så fruktansvärt fort, det är nästan skrämmande. Helgen spenderades nere i Övik iaf, så vi firade hjärtat i lördags och efter det blev det haloweenfest med brudarna. Hade väldigt trevligt och det är ganska intressant att se hur folk definierar det här med utklädnad. Vissa kommer gående i så lite kläder att de praktiskt taget hade kunnat gå naken och i min mening kan jag inte påstå att det är mycket till utklädnad då. Men alla är vi olika och tur är väl det :)

I övrigt har det inte hänt så mycket. Var hos systeryster igår och firade henne och for sedan iväg till Klabbis för att hälsa på mina favoriter där ute. Helt fantastiskt hur fort utvecklingen går på de små! :)

Annars då? Ja, det är jobb och plugg som gäller.. Har en uppgift som ska in på torsdag som jag i vanlig ordning inte ens har börjat med, så det kanske är dags att sätta igång med det idag. I övrigt längtar jag till helgen då vi ska upp mot Kiruna för att förhoppningsvis (!) få med oss en skoter hem. Jag håller tummar och tår :)

Bild från i lördags. Johanna aka. Djävulen var nog helt klart kvällens bästa utklädnad ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0