These are my happy tears, don't make me stop

Godmorgon alla underbara :)

Längtar efter morgondagen då jag får några timmars extra sömn.. Har börjat sex de senaste två dagarna och trots att det är skönt att sluta relativt tidigt på eftermiddagen så är det fortfarande en pärs att kliva upp. Klockan fem är ju mitt i natten för bövelen! Kan inte förstå de som kliver upp så tidigt frivilligt!

Till något som däremot känns brabrabra, det blir en flytt! Eller ja, papper är skrivna och nu ska de bara granskas och godkännas av respektive fastighetsbolag innan det går att flytta men vi ska ligga på de som örnar! Jag vill flytta, likväl som kvinnan jag ska byta med, innan jul. Hon har redan börjat packa dock, vilket jag inte har gjort.. Vill inte ens tänka tanken på vilken pärs det kommer bli att packa allt jävelskap och skrot jag har dragit på mig. Nackdelen med att bo i en lägenhet med utrymmen är att man placerar saker i dessa utrymmen... GÖR INTE DET! Har nu en såkallad klädkammare som agerar förråd med saker bokstavligt talat från golv till tak. Det känns mindre roligt att packa. Det är porslin och en massa annat rat som måste packas också plus att jag har dragit med mig en massa av mammas skrot hem som jag nu ångar bittert. Men det är bara att bita ihop och köra så man får det gjort :P

För er vänner som läser bloggen, jag behöver och skulle uppskatta all hjälp jag kan få! Får muta med middag och alkohol om det känns lättare med några kalla efteråt ;)

Puss


Kommentarer
Mossi

Släng, släng och släng!!! Dra inte runt en massa skräp !

2011-11-27 @ 19:32:36
Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri voodoodocka! :)

2011-12-11 @ 12:06:48
URL: http://fatmas.se
Helena

Din blogg är så hemtrevlig och välkomnande.

2011-12-11 @ 14:28:20
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
mossi

när får man se några bilder från nya lägenheten?

2012-01-03 @ 20:13:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0