Jag sitter som inne i en bubbla av härlighet

I helgen gjorde jag något som kommer att förändra mitt liv, om man kan vara så drastisk. Jag har för första gången köpt något för min egen skull som jag kommer ha nytta av en längre tid framöver och som jag är helt övertygad kommer leda till långa härliga stunder ute i vinter. Jag har köpt en skoter! Trodde den dagen skulle vara så mycket längre bort men i lördags hände det! Jag blev skoterägare på riktigt. Min, min alldeles egna. Helt sjukt att något som sådant kan inge sådan lycka. Satt i ett lyckorus från lördag till söndag. Var ut och startade den stackaren tre gånger under loppet på bara några timmar och jag har stått på grusplanen och hoppat av glädje. Nej mitt herrskap, jag trodde faktiskt inte att en sak gjord av plast och metall skulle kunna göra en människa så full av lycka. Det är helt fantastiskt vilken känsla :)

Min pärla :)



Kommentarer
Niklas

Hehe vad kul att läsa Erica, du låter nästan lika nördig som jag :P Hoppas vi får köra kring din stuga i vinter, synd bara du inte valde en guling som jag å Johanna =) Men jag förstår dig du valde de bästa ur din synpunkt med tanke på din ekonomi, ett bra val =)

2011-11-12 @ 03:00:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0