Today i can dance the night away

Hello hey!

Idag är det tillbaka till vardagen som gäller. Har haft en super mysig men utmattande helg i stugan. Har klyvt ved både lördag och söndag men nu ska väl mina kära föräldrar klara sig ett tag till vintern! Har även hunnit sitta ute ett par stunder under helgen och njutit av vädret. Idag var det ruggigt varmt och jag kan inte ha suttit ute mer än 45 minuter innan jag kände att det brände på bröstet och i ansiktet. Jodå, lika röd som jag brukar bli av solen.. Dessutom har solen legat på ojämnt så jag är inte ens röd på sammanhängande ställen. Men jag ska inte klaga, det har varit varmt och skönt och jag har hunnit hämta andan lite innan jag begav mig mot jobbet. Imorgon innan jobbet blir det ner mot staden och kika lite inför sommaren. Lite nya bikinis skulle ju inte sitta fel inför resan. Hoppas att vädret håller i sig ett par dagar nu så att man får möjlighet att ta sig ut lite. Skulle ha behövt fara på Intersport och köpt nya skor också, mina håller på sjunga på sista versen nu. Någon som har tips på bra promenad/träningsskor?

Ha en fin dag mina vänner! :)


Kommentarer
emma

Träningsskor ja, har du testat reeboks easytone? Jag har ett par när jag gymmar eller promenerar (lite synd att man inte kan springa i dem dock..) Nu har jag gått i dem några heldagar på jobbet, fy fan vad man är trött i benen efter en dag. Vet inte om det faktiskt ger en snyggare rumpa men NÅTT händer i alla fall för man får ordentlig träningsvärk!

2011-05-09 @ 20:38:06
URL: http://enmammut.blogg.se/
hannibanni

jaaamen han verkade inte vara lika road som vi över det där förbannade skoskyddet! ;D

2011-05-13 @ 17:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0