Like the days we spent together

Hua.. Vilken pärs det är att kliva upp då vissa människor inte ens har hunnit lägga sig. Det känns inte mänskligt att stiga upp med solen, trots att det är ganska mysigt. Skulle dock gärna se den och sen hoppa isäng igen. Blev inte många timmar inatt, men det är tur jag kan ta sovmorgon en stund imorgon istället.. Det är det som får rädda min dag idag. Hade iallafall ruggigt mysigt igår! Blev grillmiddag och sedan for vi vidare ner mot stan där det var Kulturnatta och alla fjortonåringars dröm. Men jag ska inte säga så mycket, vi var nog och sprang på stan likväl som de i den åldern. Något jag däremot la märke till var att det vaknat mycket bilfolk till liv, satan i gatan.. Gick ju knappt att ta sig hem där på kvällen. Men det är roligt att det blir lite liv i stan igen, det är ett tecken på sommar :)

Hoppas ni alla får en trevlig dag. Själv ska jag räkna timmarna till jag får inta soffläge :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0