Kan jag ha hittat motivationen igen?

I måndags startade jag med Cambridge igen och måste väl medge att det gått bättre nu än förra gången. Största problemet är bara att jag igår var ute på en promenad i 1½ timme följt av en cykeltur runt Böleäng och Teg. Idag cyklade jag ut till Klabböle och tillbaka in till stan för att jobba (tur jag jobbar ensam 4 av 7 timmar, luktar nog inte så fröjdligt..). Kände tyvärr hur hela min kropp skakade då jag klev av cykeln vilket jag förmodar beror på att min kropp inte har någon vidare bra energi eftersom jag inte äter mer än 500 kalorier per dag. Egentligen ska man ju inte träna då man går på ren kur men då min motivation har kommit till sin rätt igen känns det fruktansvärt onödigt att gå på absolut ingenting vilket ger noll energi. Ska försöka hålla mig åtminstone imorgon sen funderar jag starkt på att kombinera med kolhydratfattig mat och försöka fokusera på att få i mitt rätt protein och sallad istället. Mest för att kroppen ska ha något att jobba med då jag är ute såpass mycket nu. Gick ju bra att kombinera förra gången jag körde så jag får väl hålla tummarna att det räcker den här gången också :)



 


Ha en bra dag! Kram / E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0