All the time i've spent with you make me stronger than i ever thought it would

Spenderade gårdagen i stugan för att hjälpa mamma med Hampe och en klippning. Tror jag tuggar hundhår fortfarande.. Såg ut som vi flått en hel hund innan vi var klar, men fin blev han! Förhoppningsvis lite lättare för honom att vara ute nu när det börjar bli varmt. Tog mig an en annan kalluffs också innan jag åkte tillbaka in till stan och gissa om hon blev fin, min mor! Blev en liten mini makeover med ny fripp, plockade ögonbryn och smink. Har nog aldrig sett min mamma så snygg någon gång och damen skulle inte göra annat än att gå och lägga sig. Men det var roligt iallafall och jag vet en som kommer ha det bra i utlandet med två döttrar som är smink och hår intresserad :)

Blev iallafall en hel del gjort igår och det avslutades med mammas underbart goda sommarsallad och fantastiskt goda jordgubbar till efterrätt. Satt ute ganska länge igår och jag hann till och med plocka mamma en härligt gul blombukett. Underbart! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0